Tandem
Praca Tandem
Filtry
Język
System pracy
Zestaw
Trasy
Codzienne Zakwaterowanie
Wymagane doświadczenie
Aktywne filtry
-
CHŁODNIA C LUB CE, 2/2, 2/1, 3/1, BEZ SYSTEMU
Czytaj więcej >- Berlin, Neustadt-Glewe, Rostock
- 3100€ NETTO
- język obcy nie wymagany
- prawo jazdy C lub CE + kod 95
-
CHŁODNIA C LUB CE, 2/1, 3/1, BEZ SYSTEMU
Czytaj więcej >- okolice Drezno, Lipsk, Hanower
- 3100€ NETTO
- język obcy nie wymagany
- prawo jazdy C lub CE + kod 95
-
TANDEM PON-PT CODZIENNY POWRÓT NA POKÓJ
Czytaj więcej >- okolice Stuttgart
- 2600 € brutto + diety
- podstawowy niemiecki
- bez doświadczenia
- prawo jazdy CE + kod 95
-
CHŁODNIA, BEZ SYSTEMU LUB 2/1, 3/1
Czytaj więcej >- Berlin
- 2900€ brutto + diety
- polska dyspozycja
- codzienny powrót na pokój
- prawo jazdy CE + kod 95
-
WYWROTKA LUB TANDEM, 3/1, 4/1, PON-PT WEEKENDY WOLNE
Czytaj więcej >- Chemnitz lub Koblenz
- 2850 € netto
- podstawowy niemiecki
- prawo jazdy CE + kod 95
-
PLANDEKA PON-PT 2400 € netto
Czytaj więcej >- Chemnitz
- 2400 € netto
- komunikatywny niemiecki
- prawo jazdy CE + kod 95
-
CHŁODNIA, BEZ SYSTEMU LUB 2/2, 2/1, 3/1
Czytaj więcej >- Hannower, Bremen lub Hamburg
- 3000€ brutto + diety
- podstawowy niemiecki lub angielski
- codzienny powrót na pokój
- prawo jazdy C lub CE + kod 95
-
CHŁODNIA 2/1, 3/1, 4/1 LUB BEZ SYSTEMU
Czytaj więcej >- Berlin, Halle
- 2900€ brutto + diety
- podstawowy angielski lub niemiecki
- codzienny powrót na pokój
- bez doświadczenia
- prawo jazdy C lub CE + kod 95
-
PLANDEKA, CODZIENNY POWRÓT, MOŻLIWE SYSTEMY
Czytaj więcej >- Bamberg
- 2600 € brutto + diety
- podstawy angielskiego lub niemieckiego
- bez doświadczenia
- prawo jazdy CE + kod 95
-
BDF Z PLANDEKĄ W TANDEMIE PON-PT, 4/1
Czytaj więcej >- Getynga
- 2600€ brutto + diety+ premia
- podstawy niemieckiego lub angielskiego
- prawo jazdy CE + kod 95
-
PLANDEKA 3/1
Czytaj więcej >- Chemnitz
- 3/1: 2300-2500 € NETTO
- podstawy niemieckiego
- prawo jazdy CE + kod 95
-
PLANDEKA, CHŁODNIA, BDF – 2/2, 2/1, 3/1, BEZ SYSTEMU
Czytaj więcej >- Kassel
- 1800-2400€ za 2/2
- możliwa podwójna obsada
- szkolenia na BDF
- podstawy angielskiego lub niemieckiego
- prawo jazdy CE + kod 95
-
CHŁODNIA, PLANDEKA, WYWROTKA, SILOS, CYSTERNA, BDF 2/2, 2/1, 3/1, 4/1
Czytaj więcej >- Kassel
- 3000 € netto
- polska dyspozycja
- prawo jazdy CE + kod 95
-
TANDEM 2/1, TRASY DALEKIE LUB CODZIENNE POWROTY
Czytaj więcej >- Koblencja
- 2300 € netto za 2/1
- polska dyspozycja
- prawo jazdy CE + kod 95
Praca – tandem
Masz prawo jazdy kategorii C+E i Świadectwo Kwalifikacji Zawodowej Kierowcy (kod 95)? Chcesz spróbować swoich sił w pracy dla niemieckiej firmy transportowej? Chętnie Ci w tym pomożemy! Nasza firma oferująca pomoc w znalezieniu pracy – Delta HR – od lat współpracuje z niemieckimi przewoźnikami. Znamy tamtejszy rynek od podszewki i dysponujemy jedną z największych w kraju baz ogłoszeń o pracę w Niemczech głównie dla kierowców ciężarówek kategorii C, C+E oraz D. Jeśli interesuje Cię praca – zestaw tandem, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, by wybrać najlepszą dla siebie ofertę pracy w Niemczech.
Praca – CE – tandem
Różnicę między ciągnikiem siodłowym a tandemem widać już na pierwszy rzut oka. Tandem to zespół pojazdów, który składa się z solówki oraz przyczepy z dwoma skrzyniami ładunkowymi. Wymiary skrzyń mogą się różnić, ale zwykle ich szerokość wynosi ponad 2,5 m, a wysokość sięga 3 m. Tandemy charakteryzuje więc bardzo duża przestrzeń ładunkowa, która w przeliczeniu na europalety wynosi 38 sztuk. W standardowej „firanie” mieszczą się 33 europalety. Kierowcy na tandem mogą zatem przewozić większe objętości towarów. Inaczej sprawa wygląda, jeśli chodzi o ciężar ładunku. Dopuszczalne obciążenie „firany” to 24 tony, a tandemu – 22 tony. Wniosek – do tandemu wchodzi więcej towaru, pod warunkiem, że jest to ładunek lekki.
Tandem – praca: co można przewozić?
Jak już wspomnieliśmy, tandemy są idealne do przewozu paletowego, ale równie dobrze sprawdzą się np. w transporcie pustych puszek czy opon. W zasadzie opłaca się w nich przewozić wszystko to, co zajmuje sporo miejsca, ale mało waży. Dla wygody kierowcy tandemu niektóre auta wyposażone są w opcję przejazdu między skrzynią ładunkową solówki, a skrzynią przyczepy. Kierowcy cenią sobie jazdę tandemem ze względu na duży komfort. W solówce „trzęsie” mniej niż w standardowym ciągniku siodłowym, na co ma wpływ dłuższy rozstaw osi w tandemie. Niektórzy mówią wręcz, że tandemem jedzie się płynnie jak autobusem.
Praca – kierowca – CE – tandem: załadunek
Załadunek wspomnianego wyżej zestawu pojazdów jest nieco bardziej kłopotliwy niż załadunek klasycznej naczepy. Kierowca tandemu musi najpierw odpiąć przyczepę, by wypełnić towarem skrzynię ładunkową solówki, a później z powrotem przypiąć przyczepę i rozpocząć załadunek drugiej skrzyni. Istnieją jednak modele tandemów, które umożliwiają załadunek bez odpinania przyczepy. W takich zestawach ściana tylna przyczepy solówki i ściana przednia tylnej skrzyni ładunkowej są wyposażone w opuszczaną platformę, która pozwala na przejechanie wózkiem pomiędzy dwoma przestrzeniami ładunkowymi. Rozplandeczenie wygląda niemal identycznie jak przy „firance”. Jeżdżąc tandemem, trzeba uważać na załamania terenu i ostre zakręty.
Kierowca na tandem: zarobki
Kierowca tandemu może liczyć na podstawową pensję w wysokości 2300-3400 euro netto, do której doliczane są diety i różne dodatki. Poszukujemy zarówno doświadczonych trucekrów, jak i tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w zawodzie. Nie musisz znać języka niemieckiego ani angielskiego – umożliwiamy pracę z polskimi dyspozytorami. Znajomość języka obcego jest jednak dodatkowym atutem, który może mieć wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia. Zainteresowany? Dołącz do grona naszych kierowców zawodowych i ciesz się wszystkimi udogodnieniami wynikającymi ze współpracy z Delta HR!
Sprawdź również: