Praca w Niemczech dla kierowców kat. C i C+E, +48 500 555 289 lub +48 500 555 282

Tandem

Praca Tandem

Filtry

Język

System pracy

Zestaw

Trasy

Codzienne Zakwaterowanie

Wymagane doświadczenie

Aktywne filtry

Praca – tandem

Masz prawo jazdy kategorii C+E i Świadectwo Kwalifikacji Zawodowej Kierowcy (kod 95)? Chcesz spróbować swoich sił w pracy dla niemieckiej firmy transportowej? Chętnie Ci w tym pomożemy! Nasza firma oferująca pomoc w znalezieniu pracy – Delta HR – od lat współpracuje z niemieckimi przewoźnikami. Znamy tamtejszy rynek od podszewki i dysponujemy jedną z największych w kraju baz ogłoszeń o pracę w Niemczech głównie dla kierowców ciężarówek kategorii C, C+E oraz D. Jeśli interesuje Cię praca – zestaw tandem, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, by wybrać najlepszą dla siebie ofertę pracy w Niemczech.

Praca – CE – tandem

Różnicę między ciągnikiem siodłowym a tandemem widać już na pierwszy rzut oka. Tandem to zespół pojazdów, który składa się z solówki oraz przyczepy z dwoma skrzyniami ładunkowymi. Wymiary skrzyń mogą się różnić, ale zwykle ich szerokość wynosi ponad 2,5 m, a wysokość sięga 3 m. Tandemy charakteryzuje więc bardzo duża przestrzeń ładunkowa, która w przeliczeniu na europalety wynosi 38 sztuk. W standardowej „firanie” mieszczą się 33 europalety. Kierowcy na tandem mogą zatem przewozić większe objętości towarów. Inaczej sprawa wygląda, jeśli chodzi o ciężar ładunku. Dopuszczalne obciążenie „firany” to 24 tony, a tandemu – 22 tony. Wniosek – do tandemu wchodzi więcej towaru, pod warunkiem, że jest to ładunek lekki.

Tandem – praca: co można przewozić?

Jak już wspomnieliśmy, tandemy są idealne do przewozu paletowego, ale równie dobrze sprawdzą się np. w transporcie pustych puszek czy opon. W zasadzie opłaca się w nich przewozić wszystko to, co zajmuje sporo miejsca, ale mało waży. Dla wygody kierowcy tandemu niektóre auta wyposażone są w opcję przejazdu między skrzynią ładunkową solówki, a skrzynią przyczepy. Kierowcy cenią sobie jazdę tandemem ze względu na duży komfort. W solówce „trzęsie” mniej niż w standardowym ciągniku siodłowym, na co ma wpływ dłuższy rozstaw osi w tandemie. Niektórzy mówią wręcz, że tandemem jedzie się płynnie jak autobusem.

Praca – kierowca – CE – tandem: załadunek

Załadunek wspomnianego wyżej zestawu pojazdów jest nieco bardziej kłopotliwy niż załadunek klasycznej naczepy. Kierowca tandemu musi najpierw odpiąć przyczepę, by wypełnić towarem skrzynię ładunkową solówki, a później z powrotem przypiąć przyczepę i rozpocząć załadunek drugiej skrzyni. Istnieją jednak modele tandemów, które umożliwiają załadunek bez odpinania przyczepy. W takich zestawach ściana tylna przyczepy solówki i ściana przednia tylnej skrzyni ładunkowej są wyposażone w opuszczaną platformę, która pozwala na przejechanie wózkiem pomiędzy dwoma przestrzeniami ładunkowymi. Rozplandeczenie wygląda niemal identycznie jak przy „firance”. Jeżdżąc tandemem, trzeba uważać na załamania terenu i ostre zakręty.

Kierowca na tandem: zarobki

Kierowca tandemu może liczyć na podstawową pensję w wysokości 2300-3400 euro netto, do której doliczane są diety i różne dodatki. Poszukujemy zarówno doświadczonych trucekrów, jak i tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w zawodzie. Nie musisz znać języka niemieckiego ani angielskiego – umożliwiamy pracę z polskimi dyspozytorami. Znajomość języka obcego jest jednak dodatkowym atutem, który może mieć wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia. Zainteresowany? Dołącz do grona naszych kierowców zawodowych i ciesz się wszystkimi udogodnieniami wynikającymi ze współpracy z Delta HR!

 

Sprawdź również: